Bionkus beültetések

2014.07.06 22:31

Medicae Mechadendrite:
A healer techpap alfája és omegája, +10-et ad minden Medicae tesztre, lehetővé teszi, hogy egy Half Action-nel elállítsuk a legerősebb vérzést is, illetve a végtag-amputáció negatív módsítóját negálja. Található benne hat injektor, amelyeket egy-egy adag kemikálival – remélhetőleg gyógyszer – lehet feltölteni (ezt külön kell számontartani). A láncszike 1d5 +EB* sebzéssel közelharcban használható. A szerkentyű miatt a techpap +10-et kap minden Interrogate próbára. Beültethető a lapockához vagy a szegycsonthoz kapcsolva.

Utility Mechadendrite:
A nagy pontosságot igénylő javítások elvégzésére használatos. Combi-toolnak számít, ami +10-et ad minden Tech-use próbára. Tartalmaz hat injektort, amibe szentelt gépolajat lehet tölteni, illetve a különösen problémás esetekre egy elektromos tömjén-füstölőt, ami 15 percenként képes egy kisebb felhőcskét generálni. Használta közelharcban mindenkinek -5 WS-t jelent két méteren belül, és egy Half Action-be kerül. Hacsak a füstölő nincs teljesen kikapcsolva, minden a techpap megtalálására vonatkozó szaglás alapú perception teszt +10-et kap. Végül, de nem utolsó sorban található rajta egy vágószerszám, ami közelharcban egy monoélezett kés statisztikáit használja és +20-at ad parry-re és – 10-et támadásra. Mindekét mechadendrite használatához szükség van a megfelelő talentre.

Bionikus tüdő:
Amellett, hogy biztosítja a vér oxigénelltását, a bionikus tüdő +20-at ad minden levegőben terjedő méreg ellen dobott Toughness próbához. Ezen kívül 2 pontnyi páncélt ad a törzsre, amely összeadódik a viselt páncélokkal.

*EB: Erő bónusz

Skillek:

Logis Prophesysing: megfelelő előismeretek birtokában gyakorlatilag jósolni lehet vele. A -10 –es tesztek már egész aranyos dolgokra képesek, pl. megmondod egy ember kedvenc fegyverét az alapján, hogy milyen szórakozóhelyekre jár. Amolyan végső megoldásnak a nagyon elakadt nyomozásoknál jó lehet. Rank 4-en lehet felvenni 300 xp-ért, aztán Rank 7-en a +10-est.

Talentek:

Luminen Barrier: egy energiamezőt tudsz generálni (full action), ami annyi % eséllyel megfogja a támadásokat, amennyi a Wp-d (ha 01-05 közé dobsz megszűnik és dobsz egy T-t, hogy kapsz-e kimerülést). Wp bónusznyi körig tart és naponta Wp bónusznyiszor használhatod, de a másodiktól kezdve kimerülést kapsz érte. Rank 6-on 400 xp. Előkövetelmény: Luminen Shield.
Luminen Flare: 20 méteren belül támadhatsz valakire (normál BS próba) 1d10+Wp bónusz sebzésért a Blast (Wp bónusz) tulajdonsággal. Amikor használod dobsz T-t, hogy ne kapj kimerülést. Rank 5-ön 300 xp. Előkövetelmény: Luminen Blast.

Luminen Shield: Ugyanaz, mint a Luminen Barrier, csak WP fele % eséllyel fogja meg a támadásokat. Rank 4, 200 xp.

Luminen Surge: Half action és utána meg kell tapiznod az ellenfelet (normál közelharci támadás, vagy Grapple-ben kell lenned vele), akinek ekkor megrázó élményben lesz része, mint egy 2d10+3 sebzés mennyiségben. Miután használtad dobsz T-t, hogy kapsz-e kimerülést. rank 4, 200 xp, előkövetelmény: Luminen Shock.

The Flesh is Weak: Megkapod a Machine Trait-et, azaz immunis leszel vákuumra, hidegre, az agyaddal buzeráló psy erőkre és nem kell lélegezned. Ezen kívül kapsz minden tettájadra annyi pont extra páncélt, ahányszor ezt felveszed. Rank 2-n és 4-en 200 xp, 6-on és 8-on 300 xp-ért vehető fel. (Azaz összesen 4-szer tudod felvenni.)